keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Something about me

Moi ! Ajattelin et ehkä pitäis kertoo ittestäni vähä jotai ? Joo mun nimi on siis Henna ja asun laitilassa. En oo aina asunu tääl , vaan asuin lapsuuden vehmaalla. Mun perheeseen kuuluu täl hetkellä mutsi ja sen mies Veijo. Mun Faija asuu turussa mut en näe sitä tyylii koskaa. Mulla on kaks isosiskoo (18,20-v ) & yks pikkuveli ( 7-v ) . Velii en oo nähny varmaa kolmee vuoteen ollenkaa. Harrastan salibandyy , oon harrastanu jo melkee 7 vuotta mut pidin vähän taukoo tossa. Mul on lemmikkejä 6 koiraa , kissa & Kani.
Mun parhaisii kavereihi kuuluu Taija , Piia , Joanna , Fanni & Suski lähinnä. Noist oon tuntenu kauiten Suskin , päiväkodist asti. Uusimpii tuttavuuksii on Piia & Taija , jotka asuu Helsingissä .. :( Näen niitä aika harvoin , paitsi kahen viikon pääst meen sinne ! :):) ei mulla oikee muuta.


 Minä & Susanna joskus kaks vuot sitte puurojuhlist (:
Minä & Lagri pari viikkoo sitte UJ:lt , se on paras mesta ;)



PS. Pakko kertoo viel , LÄHEN HUOMEN THAIMAASEE VIIKOKS ;) !

9 kommenttia:

  1. jaa jaa mua ei ees mainita! D: mut hei ihan mahtavaa et säki teit blogin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siit puuttuu sä lakri hanski satu jesse jokke simpe jne .. (: ja joo jos ny jaksan kirjotella ;)

      Poista
  2. IHANA HENNA, voi ei tää blogi on nii aww ylisulonen <3

    VastaaPoista
  3. Ja mua ei si mainita :(
    (liity lukijaks bitch)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä säki alota... :D liityinki jo & mainitsen muit viel myöhemmi (;

      Poista
  4. hehe joo sä vissii otit sen ? en muista :)

    VastaaPoista
  5. sääki tehny blogi :o :DD hihi

    VastaaPoista