lauantai 28. huhtikuuta 2012

all I wanted , all I needed is here

Heeeipps!
En ol ny täsä vähä aikka kirjotellu. Ei oo kyl mitää tapahtunukkaa et ei sen pualee. On ollu tosi salibandy painotteine viikko. Olin salibandy turnaukses (sellane lukioturnaus) , mut ei menny kovi hyvi , mut  voi sanoo et oli kyl tosi hauskaa ! :) Sit oon vaa olla rennosti ja ottanu vähä aurinkoo , sillo ku se on paistanu. Tän viikolopun ja ens tiistaihi asti joudun huolehtimaa siskon kissoista , koska se on Nikken kans möksäl. Ei se mua haittaa , ainaki saan kämpän käyttöö minne voin kutsuu frendei ;) ! Tänää oli aika normi päivä , olin systerin kämpillä ja otin aurinkoo ja sit oltii Suskin ja Sinin kans ajelemas. Vituttaa kyl olla nyt jo himas , ku mutsi soitti mut himaa -.- ..... mut huomen taas rellestää & maanantain kouluu . . tosi reiluu ku kaikis muis kouluis on maanantaiki vapaata , mut mun koulus on kouluu sillo. Maanantain vois kyl sit ottaa rennosti ku tiistain on vapaata. :) Tiistain Joonas tulee Laitilaaa ♥ Sitä onki ollu ikävä. Nyt voisin laittaa jtn randomei kuviii :D &&&& Sry en oo jaksanu niit muokkaa tai mitää sellasta .
heido!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti